Vlaardingen Chiropractie Zorg voor Rugpijn

chiropractic care for back pain

Rugpijn, vooral lage rugpijn, is een constante voor veel mensen in Vlaardingen en de rest van de wereld. Chiropractoren zijn tot op zekere hoogte altijd "rugpijnartsen" genoemd, en hoewel ze een veel breder scala aan aandoeningen kunnen behandelen, is deze naam zeker waar. Onze Vlaardingen chiropractische kliniek biedt chiropractische zorg voor rugpijn inclusief een reeks geïndividualiseerde behandelingen die ontworpen zijn om de pijn permanent te verwijderen.

Enkele feiten over Rugpijn

• Volgens een schatting is het aantal patiënten met rugklachten in Amerika ongeveer 31 miljoen.

Hier zijn enkele andere interessante feiten die illustreren hoe ernstig het probleem is:

• Een rapport uit 2010 getiteld Global Burden of Disease plaatste pijn in de onderrug als de belangrijkste oorzaak van invaliditeit over de hele wereld.
  • Rugpijn is een van de meest voorkomende redenen voor gemiste werkdagen en de op één na belangrijkste reden voor chiropractorsbezoeken achter infecties in de bovenste luchtwegen.
  • 50 procent van alle werkende Amerikanen zegt dat ze elk jaar rugklachtenklachten krijgen.
  • Mechanische problemen veroorzaken de meerderheid van gevallen van rugpijn, wat betekent dat ze niet het gevolg zijn van een onderliggende gezondheidstoestand.
  • Conservatief besteden Amerikanen ongeveer $ 50 miljard aan rugpijn.
  • Sommige deskundigen zeggen dat maar liefst 80% van de bevolking op enig moment in hun leven rugpijn zal ervaren.

Waarom heb ik rugpijn?

De oorzaken van rugpijn kunnen nogal variëren. Met zoveel spieren, botten, gewrichtsbanden en gewrichten die allemaal samenwerken in een complexe structuur, zijn spanningen en andere verwondingen die leiden tot rugpijn heel gewoon. Misschien ervaart u rugpijn als gevolg van verkeerd optillen, een slechte houding, stress, overgewicht, een sportblessure in het verleden of een auto-ongeluk. Aandoeningen zoals artritis en osteoporose veroorzaken ook rugpijn, evenals ziekten die ontstaan in bepaalde inwendige organen.

Chiropractie voor de Redding

Chiropractische zorg is een veilige en effectieve manier om veel soorten rugklachten te behandelen. Met de juiste chiropractische zorg voor rugpijn, zult u meer mobiliteit hebben en minder opflakkeringen. Voor veel patiënten is het elimineren van de bijwerkingen van voorgeschreven pijnstillers een welkom voordeel dat ze nooit hebben overwogen. Chiropractie behandeling richt zich op de onderliggende oorzaak van de pijn in de rug, terwijl de meeste conventionele behandelingen richten zich op de symptomen. Wanneer je alleen het symptoom of de pijn behandelt, kun je verlichting ervaren, maar wat die pijn ook veroorzaakt, zal er nog steeds zijn.

Gerenommeerde chiropractici zullen ook suggesties doen voor veranderingen in de levensstijl die u kunt aanbrengen om te voorkomen dat rugpijn terugkeert. Deze omvatten het handhaven van een gezond gewicht, het vermijden van langdurig zitten, actief blijven gedurende uw hele leven, gehydrateerd blijven, het dragen van schoenen met lage hakken, het strekken van uw lichaam en het gebruiken van de juiste lichaamshouding. Door jezelf te helpen en chiropractische zorg van hoge kwaliteit te krijgen, moet rugpijn tot het verleden behoren.