Arm- of beenpijn in Vlaardingen?

een chiropractor bij u in de buurt kan arm- en beenpijn helpen

De schouder- en heupgewrichten zijn twee van de meest mobiele en vaak gebruikte gewrichten in het lichaam. Ze zijn ook een frequente site van letsel en pijn voor veel mensen die we zien in onze Vlaardingen chiropractic clinic . Van overmatig gebruik tot sportblessures, de oorzaken zijn talrijk en de resultaten variëren van licht ongemak tot volledige immobilisatie. Het volgende artikel van Chiropractie Holystaete geeft informatie over enkele van de meest voorkomende problemen die leiden tot schouder- en beenpijn, evenals een beschrijving van hoe chiropractie aanpassingen kunnen helpen om het om te keren.

Behandeling voor arm- en beenpijn in Vlaardingen

De werkelijke oorzaak van arm- of beenpijn kan moeilijk zijn om zelf te diagnosticeren. Als u een duidelijke verwonding heeft gehad, zoals het benadrukken van een gewricht door een repetitief patroon op het werk, het ontwrichten van een schouder sporten, of een zenuw knijpen door in een ongemakkelijke houding in slaap te vallen, kan de bron van uw onmiddellijke pijn voor de hand liggen. Als de pijn in de armen of benen zich langzaam ontwikkelt in de loop van de tijd zonder dat er een duidelijk letsel of ongeval is opgetreden, of wanneer de pijn van een blessure chronisch is geworden en de bron verwarrend wordt, hebt u mogelijk een grondiger beoordeling nodig om bepaal de bron.

Er zijn een aantal verschillende mogelijke bronnen voor de pijn waaronder bursitis, artritis en tendinitis, maar misalignments (subluxaties) van de wervels in de nek en onderrug zijn verantwoordelijk voor de overgrote meerderheid van chronische arm- en beenpijn. Als de ruimtes waar de zenuwen de ruggengraat verlaten vernauwd raken omdat de wervels of schijven uit positie zijn, kan de zenuw geïrriteerd raken en vaak produceert pijn de hele weg. Veel patiënten zijn verrast als ze zien dat de zenuwen van de wervelkolom helemaal naar de uiteinden van hun vingertoppen en tenen reizen.

Als gevolg hiervan kunnen verwondingen aan de wervels in de wervelkolom het gevoel van pijn veroorzaken overal langs de gehele lengte van de armen en benen. De pijnpatronen geassocieerd met ischias, die van de heup helemaal naar de voet lopen, zijn een goed voorbeeld van hoe dit werkt.

Chiropractische behandeling voor arm- en beenpijn

Vanwege de complexiteit van de gewrichten en het grote aantal mogelijke oorzaken van je been- of armpijn, is het belangrijk om een ​​professionele evaluatie te hebben om de bron te bepalen. Met behulp van een combinatie van een grondige beoordeling van uw medische geschiedenis, een lichamelijk onderzoek en geavanceerde beeldvormingstechnieken, kan een chiropractor een uitgebreid beeld krijgen dat tot de hoofdoorzaak van uw pijn zal leiden.

Met behulp van niet-invasieve en zorgvuldig aangebrachte aanpassingen, helpen chiropractors het lichaam bij het voorzichtig opnieuw positioneren van de wervels, wat zowel onmiddellijke als langdurige verlichting kan bieden. Als je pijn in de armen of benen ervaart, wacht dan niet tot het ondragelijk wordt, plan vandaag nog een consult bij ons team in Chiropractie Holystaete.