Vlaardingen Chiropractici Kunnen Migraine Verlichten

Vlaardingen Chiropractors May Relieve Migraines

Wanneer een ernstige migraine-hoofdpijn toeslaat, is het bijna alsof de rest van de wereld ophoudt te bestaan. De intensiteit van de pijn doet veel mensen in een verduisterde kamer liggen en doet weinig anders. Het werken of verzorgen van kinderen is uitgesloten. Het is zelfs niet mogelijk om een gedachte langer dan een paar seconden vast te houden zonder dat de ondeugdelijke greep van de migraine het overneemt. Gelukkig zijn Vlaardingen chiropractors in staat verlichting te bieden voor migraine zonder drugs of andere ingrijpende procedures.

Wanneer iemand in deze staat komt, zullen ze zowat alles doen om te ontsnappen. Zelfs de sterkste pijnmedicatie met de meest ongewenste bijwerkingen is welkom als het de pijn verlicht. Mensen die routinematig voorgeschreven medicatie weigeren, veranderen vaak hun melodie wanneer ze in de greep zijn van een slechte migraine-hoofdpijn.

Migraine Hoofdpijn

Veel mensen hebben de neiging om elke intense hoofdpijn een migraine te noemen, maar een echte migraine houdt zich aan een aantal exacte criteria. Typisch is een migraine minder gebruikelijk dan een spanningshoofdpijn, en registreert van matig tot ernstig op de schaal van de pijnintensiteit. Het is een terugkerende hoofdpijn die duurt tussen vier uur tot drie dagen, en treft meer vrouwtjes dan mannen.

Om iemand als een "migraine-patiënt" te kunnen beschouwen, moeten ze ten minste vijf afzonderlijke afleveringen hebben die duren voor de hierboven genoemde voorgeschreven perioden. De hoofdpijn moet ook ten minste twee van de volgende kenmerken hebben: pulserende pijn, unilaterale locatie, misselijkheid of braken, visuele of auditieve gevoeligheid en verergering van de hoofdpijn door fysieke activiteit. Veel migrainepatiënten, ruwweg 20 procent, zullen visuele aura zien voordat een migraine-hoofdpijn opkomt. Dit vroege waarschuwingssysteem helpt hen te laten weten wat er gaat gebeuren, maar vermindert de intensiteit niet.

Chiropractische behandeling

Als u migrainebehandeling zoekt bij een Vlaardingen-chiropractor, krijgt u een volledige beoordeling en evaluatie om precies te bepalen wat er met uw hoofd en uw wervelkolom gebeurt. Mogelijk hebt u röntgenfoto's of andere tests nodig om een zo compleet mogelijk beeld te maken voordat een behandeling begint.

Uw chiropractor zal waarschijnlijk spinale aanpassingen uitvoeren om druk of stress te verminderen die kan bijdragen aan uw migrainepijn. Aanpassing van de wervelkolom kan ook de doorbloeding verbeteren en pijn helpen verminderen. Als is vastgesteld dat u voedingstriggers heeft die bijdragen aan de intensiteit van uw migraine, kan uw chiropractor voedingsadvies geven om die triggers te verwijderen. Advies over uw houding en verschillende ontspanningstechnieken zullen ook deel uitmaken van het behandelplan.